ترکیبات قرص چربی سوز برنینگ فت جهت کاهش وزن و لاغری
نوشته شده توسط : اینفورتکس

اگرچه پیروی از یک رژیم غذایی کم کالری و افزایش فعالیت بدنی مهم ترین گام در راستای کاهش وزن است اما به تنهایی کافی نبوده و مستلزم صرف زمان و پشتکار زیادی است. گرسنگی ناشی از کاهش دریافت غذا نیز از دلایل عدم موفقیت در ادامه برنامه غذایی است.

در بسیاری از موارد هم عدم موفقیت در روند کاهش وزن، ناشی از تغییر در متابولیسم بافت چربی و کاهش سوخت و ساز طبیعی بدن می باشد. به همین دلیل استفاده از ترکیبات چربی سوز که قادر به افزایش سوخت و ساز بدن، کاهش ذخیره چربی و کاهش اشتها باشند، به کاهش وزنی موثر، طولانی و بدون عارضه کمک می کنند. کاهش نیم تا یک کیلوگرم در هفته کاهش وزن مناسبی محسوب می شود.

موارد مصرف قرص برنینگ فت

✅ افزایش سوخت و ساز بدن

✅ کاهش اشتها

✅ کاهش ذخائر چربی

✅ کاهش وزن

ترکیبات قرص چربی سوز برنینگ فت

✅ گارسینیا: GARCINIA QUAESITA

گارسینیا یک درخت استوایی است که از مواد موثره پوسته خارجی میوه آن در مکمل های کاهش وزن استفاده می شود. ماده موثره آن هیدروکسی سیتریک اسید (HCA) است. این ماده با مهار یکی از آنزیم های مهم چرخه تولید چربی به نام آدنوزین تری فسفات سیترات لیاز، مانع از تولید و ذخیره شدن چربی ها در بدن می شود.

در حضور HCA ذخائر گلیکوژن کبدی افزایش پیدا می کند که از طریق فعال کردن گلیکورسپتورها باعث ایجاد حس سیری و کاهش اشتها می شود. این ترکیب با افزایش سروتونین مغز نیز به کاهش اشتها کمک می کند.

خاصیت ترموژنزیس یا گرمازایی این گیاه سبب سوزاندن چربی ها در بدن می شود. این گیاه می تواند به کاهش کلسترول و تری گلیسرید نیز کمک کند.

✅ جیمنما: GYMNEMA SYLVESTRE

ماده موثره جیمنما، جیمنمیک اسید (Gymnemic Acid) است. گیاه جیمنما از دیرباز در طب سنتی به عنوان کنترل کننده قند خون کاربرد داشته است. مواد موثره موجود در این گیاه موجب تاخیر در جذب گلوکز به خون می شود که نتیجه آن تنظیم قند خون، کنترل اشتها، کاهش ذخیره چربی در بدن و در نهایت کاهش وزن می باشد. این گیاه به دفع کلسترول از بدن هم کمک می کند.

✅ کولئوس: COLEUS FORSKOHLII

مواد موثره کولئوس فورس کولین Forskolin است که با افزایش متابولیسم پایه بدن، افزایش تجزیه چربی ها و تحریک تولید و آزادسازی هورمون های تیروئیدی، به کاهش وزن و کاهش بافت چربی کمک می کنند. همچنین مانع از ذخیره شدن چربی در بدن می شود.

✅ کرومیوم: CHROMIUM

کرومیوم به عنوان یک کمپلکس ارگانیک با نام GTF یا فاکتور تحمل گلوکز، سبب بهبود عملکرد انسولین در بدن، تنظیم جذب گلوکز به داخل سلول ها و در نتیجه بهبود متابولیسم مواد قندی، چربی و پروتئین در بدن می شود. کرومیوم با تثبیت سطح قند خون نقش مهمی در کنترل اشتها و کاهش میل به دریافت شیرینی جات دارد. این عنصر همچنین سبب کاهش توده چربی بدن، افزایش بافت عضلانی و کاهش وزن می شود.

استفاده از مکمل های حاوی کرومیوم پیکولینات، سبب کاهش توده چربی، افزایش بافت عضلانی و کاهش وزن می شود. در افراد دچار مقاومت به انسولین نیز مانند افراد مبتلا به کیست تخمدان، حساسیت گیرنده ها به انسولین را افزایش داده و به کاهش چربی های شکمی و کاهش سایز شکم کمک می کند.

✅ ویتامین B6:

این ویتامین به عنوان یک عامل کمکی برای فعالیت آنزیم های دخیل در متابولیسم پروتئین، چربی و کربوهیدرات و تبدیل آنها به انرژی نقش دارد. همچنین در تولید پیام رسانهای عصبی مانند سروتونین که اشتها را تحت تأثیر قرار می دهند، نقش داشته و می تواند به نحو موثری به کاهش اشتها کمک کند.

✅ کولین: CHOLINE

یک ماده ضروری شبه ویتامین است که در بسیاری از فرآیندهای زیستی بدن شامل تنظیم متابولیسم و انتقال چربی ها به کبد کمک می کند. کولین میزان تجزیه چربی در کبد را افزایش داده و از این طریق به کاهش وزن کمک می کند. کاهش میزان کولین بدن منجر به تجمع چربی در کبد و ایجاد کبد چرب غیر الکلی می شود.

✅ اینوزیتول: INOSITOL

ترکیبی متعلق به ویتامین های گروه B است که در کنار کولین به افزایش تجزیه چربی ها کمک می کند. اینوزیتول مانع از ساختن چربی در کبد می شود.

موارد منع مصرف و تداخلات قرص برنینگ فت

بیماران دیابتی، بیماران با مشکلات خونی، بیماران قلبی، بیماران مبتلا به کم فشاری یا پرفشاری خون و همچنین مادران باردار یا شیرده میبایست پیش از مصرف محصول با پزشک معالج خود مشورت کنند. تاکنون هیچ تداخل دارویی از این فراورده با سایر داروها گزارش نشده است. افرادی که از داروهای ضد دیابتی و انسولین، داروهای ضد فشار خون، داروهای ضد التهاب، هپارین و وارفارین استفاده می کنند باید قبل از مصرف، با پزشک معالج خود مشورت نمایند. تا کنون هیچ عارضه جانبی از مصرف این فراورده گزارش نشده است. عوارض زیر ممکن است در موارد نادر دیده شود: تهوع، مشکلات گوارشی، سردرد و سرگیجه، لرزش و خارش، گرگرفتگی، کاهش فشار خون، گلودرد و سرفه، اختلال در خواب و تغییر خلق و خو

روش مصرف قرص برنینگ فت

نیم ساعت قبل هر وعده غذایی اصلی یک عدد قرص میل شود.

گزینه های زیادی موجود است که به شما کمک می کند چربی زیادی شما را از بین ببرند و سلامتتان را بهبود بخشند که وارد کردن برخی از عادات نامناسب به روال زندگی خود و تغییر رژیم غذاییتان می تواند یک تفاوت بزرگ است. حتی تغییرات جزئی در شیوه زندگی شما می تواند تاثیرات مهمی در سوزاندن چربی داشته باشد. مطمئن شوید که این نکات ساده ای که دارای مواد نغذی خوبی هستند، را با یک رژیم غذایی و سبک زندگی خود ترکیب می کنید تا به طور همزمان باعث شکستن ذرات چربی و همچنین بهبود سلامت کلی شما می شود.

رژیم سریع:آیا سالم است؟ آیا شما مجبور به کاهش وزن هستید؟ پاسخ چیست؟

چه شما به دنبال بهبود کلی سلامت خود هستید، چه به سادگی برای تابستان کوتاه، سوزاندن چربی اضافی می تواند کاملا چالش برانگیز و سخت باشد.علاوه بر رژیم غذایی و ورزش، عوامل متعدد دیگری نیز می توانند بر روی از دست دادن وزن و چربی تاثیر بگذارند خوشبختانه، بسیاری از گام های پیشنهادی ما در این بخش از نمناک بسیار ساده ای هستند،که می توانید برای افزایش سوزاندن چربی انجام دهید 14 تا از بهترین راه های سوزاندن سریع چربی و کاهش وزن هستند.

1.تمرین قدرتی را شروع کنید:

تمرین های قدرتی،یک نوع ورزش است که به شما این امکان را می دهد که عضلات خود را در برابر مقاومت قرار دهید عضلانی را میسازد و قدرت را افزایش می دهد.

2. رژیم غذایی پر پروتئین را دنبال کنید

قرار دادن پروتین زیاد در رژیم غذایی، یک راه موثر برای کاهش اشتها و سوزاندن چربی های است خوردن پروتئین زیاد با کاهش چربی شکم همراه است. افزایش مصرف پروتئین می تواند اشتها را کاهش دهد، کالری کمتری را وارد کند و عضلات را حفظ کند.

3. خواب بیشتر:

کمی زودتر به خواب رفتن و یا تنظیم زنگ ساعت کمی دیر تر، می تواند به افزایش سوزاندن چربی و جلوگیری از افزایش وزن، کمک کندخوب خوابیدن و خواب کافی با کاهش اشتها و گرسنگی، ارتباط دارد و همچنین خطر ابتلا به افزایش وزن را کاهش می دهد.

4. سرکه را به رژیم خود اضافه کنید:

سرکه برای خواص سلامت خوبی که دارد، شناخته شده است. علاوه بر خواص موثرش بر سلامتی قلبی و کنترل قند خون، افزایش مصرف سرکه در زندگی خود همچنین می تواند به افزایش سوزاندن چربی کمک کند ،سرکه ممکن است به افزایش احساس سیری، کاهش دریافت کالری و کاهش چربی بدن کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 1 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: